Siirry suoraan sisältöön

Nuori: osallistu suureen sosiaalisen median kyselyyn ja voit voittaa Bosen vastamelukuulokkeet

4.2.2022

Tervetuloa osallistumaan yleishyödylliseen kyselytutkimukseen nuorten ja nuorten aikuisten sosiaalisen median käytöstä. Tuloksena kyselytutkimuksesta on koko Suomen kattava, ilmaisessa jakelussa oleva ja helppolukuinen opas Suomessa asuvien 13–29-vuotiaiden nuorten sosiaalisen median palveluiden käytöstä ja läsnäolosta.

Kysely tehdään täysin anonyymisti. Henkilötietoja ja vastauksia ei pystytä yhdistämään toisiinsa. Kyselyssä ei kysytä henkilötietoja. Sähköposti-osoite kysytään vain erillisessä arvonnassa, jonka voi suorittaa kyselyn suorittamisen jälkeen.

Kyselyn täyttämiseen kannattaa varata noin 15-20 minuuttia. Samalla päätelaitteella voi jatkaa kyselyn täyttämistä 24 tunnin ajan. Kun täyttää kyselyn loppuun saakka, saa selvän viestin kun kysely on valmis. Kysely on jaettu kahdelle tai kolmelle sivulle riippuen vastauksista. Sen voi myös jakaa kavereille.

Kaikkien kyselyn täyttäneiden ja erilliseen kilpailulomakkeeseen sähköpostiosoitteen jättäneiden kesken arvotaan Bosen QuietComfort 45 vastamelukuulokkeet, joka arvo on peräti 350 euroa.

Tutkimus tehdään yhdessä Oulun kaupungin sivistys- ja kulttuuripalveluiden ja sosiaalisen mediaan keskittyneen Ebrand Group Oy:n kanssa.

Kysely on aktiivinen 6. maaliskuuta asti. Kuulokkeiden arvonta ja voittajan kontaktointi suoritetaan kahden viikon kuluessa kyselyn loppumisen jälkeen.

Linkki kyselyyn tässä.

http://bit.ly/somejanuoret2022kysely

Mun Oulun tavoite on vahvistaa oululaisuutta ja sen näkyvyyttä lisäten Oulun kaupungin pito- ja vetovoimaa kirjoittamalla paikallisista ja ajankohtaista aiheista, kuten kaupungin päätöksistä, tapahtumista, kolmannesta sektorista, yksittäisistä kaupunkilaisista sekä mielenkiintoisista ilmiöistä. Mun Oulu on osa Oulun kaupungin viestintäorganisaatiota.
Some ja nuoret 2022 -kyselyssä voi vastaaja olla onnekas ja voittaa 350 euron arvoiset vastameluluurit.

Lue myös

Lue lisää aiheesta