Oulun kaupungin rahoituspäällikkö Veli-Matti Keloneva: Asiakaspalvelussa siirrytty pääosin sähköisiin välineisiin

Julkaistu: Kirjoittaja: Martti Johannes Holma

Jaa sosiaalisessa mediassa:

Oulun kaupungissa keskitetystä asiakaspalvelusta, -neuvonnasta ja ohjauksesta vastaava rahoituspäällikkö Veli-Matti Keloneva kertoo, miten keskitetty asiakaspalvelu on järjestetty koronaepidemian ajaksi. 

Kaupungin asiakaspalvelu Oulu10 palvelee asiakkaitaan sähköisissä kanavissaan (chat, WhatsApp, sähköposti, Facebook ja Twitter) ja puhelimitse normaalisti. Myös Torikadun asiointipiste on toistaiseksi avoinna normaalisti.  

Oulu10:n asiointipisteet Haukiputaalla, Kiimingissä, Oulunsalossa, Ylikiimingissä ja Yli-Iissä ovat suljettuna ainakin maanantaihin 13. huhtikuuta saakka. 

Lue myös