Siirry suoraan sisältöön

Tapahtumien roolia halutaan vahvistaa – kysely tapahtumajärjestäjille

9.6.2020

Oulu uusii kaupunkibrändinsä syksyllä 2021 ja tavoittelee Euroopan kulttuuripääkaupungin titteliä vuodelle 2026. Tavoitteena on luovuutta huokuva, elinvoimainen kaupunki, joka houkuttelee vierailijoita ja pitää kiinni asukkaistaan.

Tapahtumat tekevät kaupungista elävän ja houkuttelevan. Kaupunki kysyy tapahtumajärjestäjiltä, miten tapahtumia voitaisiin yhdessä markkinoida aiempaa vaikuttavammin.

Kyselyllä selvitetään, minkälaisia viestintä- ja markkinointikanavia tapahtumajärjestäjät tällä hetkellä käyttävät, minkälaiset resurssit järjestäjillä on tapahtumien markkinointiin ja minkälaista yhteistyötä tapahtumat toivovat kaupungin kanssa tapahtumien näkyvyyden edistämiseksi. 

Vastauksia toivotaan kaikenkokoisilta ja kaikennäköisiltä tapahtumilta ja tilaisuuksilta aihepiiriin katsomatta. 

Saatuja tuloksia hyödynnetään uusien viestintä- ja markkinointialustojen suunnittelussa, tapahtumakalenterin käyttöönotossa, tapahtumajärjestäjille suunnatussa viestinnässä sekä tapahtumaoppaan päivitystyössä. 

Tapahtumajärjestäjä vastaa kyselyyn 14. kesäkuuta mennessä. Vastaaminen kestää noin 10–15 minuuttia.

Linkki kyselyyn.

Vastauksia kyselyyn toivotaan kaikenkokoisilta ja kaikennäköisiltä tapahtumilta ja tilaisuuksilta aihepiiriin katsomatta. Kuva: Sanna Krook.

Liittyvät sisällöt

Lue myös