Siirry suoraan sisältöön

Oulun kaupungin rahoituspäällikkö Veli-Matti Keloneva: Asiakaspalvelussa siirrytty pääosin sähköisiin välineisiin

19.3.2020

Suorien ihmiskontaktien välttämiseksi myös Oulun kaupunki palvelee asiakkaitaan pääosin sähköisten välineiden avulla.

Oulun kaupungissa keskitetystä asiakaspalvelusta, -neuvonnasta ja ohjauksesta vastaava rahoituspäällikkö Veli-Matti Keloneva kertoo, miten keskitetty asiakaspalvelu on järjestetty koronaepidemian ajaksi. 

Kaupungin asiakaspalvelu Oulu10 palvelee asiakkaitaan sähköisissä kanavissaan (chat, WhatsApp, sähköposti, Facebook ja Twitter) ja puhelimitse normaalisti. Myös Torikadun asiointipiste on toistaiseksi avoinna normaalisti.  

Oulu10:n asiointipisteet Haukiputaalla, Kiimingissä, Oulunsalossa, Ylikiimingissä ja Yli-Iissä ovat suljettuna ainakin maanantaihin 13. huhtikuuta saakka. 

Mun Oulun tavoite on vahvistaa oululaisuutta ja sen näkyvyyttä lisäten Oulun kaupungin pito- ja vetovoimaa kirjoittamalla paikallisista ja ajankohtaista aiheista, kuten kaupungin päätöksistä, tapahtumista, kolmannesta sektorista, yksittäisistä kaupunkilaisista sekä mielenkiintoisista ilmiöistä. Mun Oulu on osa Oulun kaupungin viestintäorganisaatiota.

Liittyvät sisällöt

Lue myös