Siirry suoraan sisältöön

Oulun kaupungin rahoituspäällikkö Veli-Matti Keloneva: Asiakaspalvelussa siirrytty pääosin sähköisiin välineisiin

19.3.2020

Suorien ihmiskontaktien välttämiseksi myös Oulun kaupunki palvelee asiakkaitaan pääosin sähköisten välineiden avulla.

Oulun kaupungissa keskitetystä asiakaspalvelusta, -neuvonnasta ja ohjauksesta vastaava rahoituspäällikkö Veli-Matti Keloneva kertoo, miten keskitetty asiakaspalvelu on järjestetty koronaepidemian ajaksi. 

Kaupungin asiakaspalvelu Oulu10 palvelee asiakkaitaan sähköisissä kanavissaan (chat, WhatsApp, sähköposti, Facebook ja Twitter) ja puhelimitse normaalisti. Myös Torikadun asiointipiste on toistaiseksi avoinna normaalisti.  

Oulu10:n asiointipisteet Haukiputaalla, Kiimingissä, Oulunsalossa, Ylikiimingissä ja Yli-Iissä ovat suljettuna ainakin maanantaihin 13. huhtikuuta saakka. 

Liittyvät sisällöt

Lue myös